Insa Verein

De Hoamatbühne Wüdschnau

De Hoamatbühne is an 22. Oktoba 1975 grint woan. Da Thaler Rudi, Bua van vastorbna Schuidirekta und Ehrenbürga Thaler Heinz, hot se met Gruppn va Leit zommgredt, de gean ois Laie auf da Bühne gstontn sen. Storch beteilig beim Grintn won a da Schrofn Seppö und da Haschtl Leo

Bis za dea Neigründung is de meara Weö in Oberau Theata gspüt woan. So hot soga da ehemolig Londwirtschaftsminista Thaler Andre sewa Stickä gschriem. Bis 2002 hot da Verein an Raiffeisensoi in Niederau zan Prom und Spün kob. 2007 is ma an Kinnagoschtn Niereau umzochn, wo se etz nem Kinna a de Theataleit beweng.

Insare Mitglieda

Mia sen froa, dass so vü be ins mittoa meng und ins höfn.

Boids schau megs wea be ins dabei is kints es do:
Mia sen beim Verein

Mia und des Dorflem

Nem de Theatastickä, de mia de meara Weiö an Summa spün, sema sist a no a bissl ben Dorflem dabei. Mia toan ben Dorfobend in Niederau mit und mochn a be jedn Toifst in Niederau an gonz an bearegn Festwogn.. Boid a Foschingsumzug is sema a dabei.